Oldal kiválasztása

2018. október 11.         vállalkozásfejlesztés, tanulj ingyen

Indul a Vevőszerző Kalandok sorozat

Kedves leendő vagy gyakorló vállalkozó!
Engedd meg, hogy a Vevőszerző Műhely meginvitáljon egy izgalmas, tanulással és próbatételekkel teli utazásra, melynek végén meglelheted a tudást, ami segít, hogy

  • ideális vevőidre rátalálj,
  • kommunikációddal elérd,
  • majd meg is tartsd őket.

Nemcsak a kalandos állomásoknak nekiveselkedő Vállalkozó, de mi is nagy fába vágtuk a fejszénket. Vevőszerző Kalandok sorozatunkkal a célunk azokról a legfontosabb online és hagyományos marketing eszközökről térképet adni a kezedbe, amelyek sikerre vihetik, vagy még hatékonyabbá tehetik vállalkozásod vevőszerző tevékenységét.

A kaland a kiindulópontból, ezzel az írással kezdődik. Bátran követhet minket olyan is, akinek még csak tervben van vállalkozási ötlete, de sok használható információt kaphat majd az is, aki hosszú ideje jelen van már a piacon.

A fentieket olvasva előfordulhat, hogy kérdések merülnek fel benned a leírtakkal kapcsolatban – ha bizalmat szavazol nekünk még pár percre, részletesen megválaszoljuk ezeket a folytatásban!

Miről szól konkrétan a Vevőszerző Kalandok sorozat?

A Vevőszerző Kalandozások egy olyan ismertető sorozat, amiben komplexen és részletesen szedünk össze és mutatunk be eszközöket, amik hasznosak vagy éppen nélkülözhetetlenek egy kisvállalkozás sikeres marketingjéhez.

Útmutatót kapsz

  • weboldaladhoz,
  • grafikáidhoz,
  • kampányaid tervezéséhez és lebonyolításához,
  • hogyan és hol hirdess,
  • mit tégy a sikerért és
  • mik azok a tipikus hibák, amiket érdemes elkerülnöd.

Munkáink és saját projektjeink alapján megmutatjuk milyen lépéseket alkalmaztunk, mik azok az eszközök amiket érdemes lehet neked is használni, mik azok amik könnyíthetik vagy gyorsíthatják munkádat.

Egy olyan alappal szeretnénk szolgálni, aminek a segítségével könnyebb lesz azonosítani, átlátni és megvalósítani az előtted álló feladatokat. Persze csak ha te is azok közé tartozol, aki többet és elégedettebbet szeretne meglévő vagy leendő vevőiből!

Kinek szól a Vevőszerző Kalandok sorozat?

Ha már marketinget emlegetünk, óhatatlanul is meg kell említeni a sorozat célcsoportját, akiknek úgy gondoljuk, a leginkább hasznosak lehetnek az anyagok.

Ők azok a szolgáltató vagy kiskereskedő kisvállalkozások, akik:

  • lakossági igényeket elégítenek ki,
  • a marketingre NEM úgy tekintenek, mint szükséges rossz,
  • értékalapon és hosszú távon tervezik működésüket,
  • hajlandók időt, energiát és pénzt is fektetni vállalkozásuk fejlődésébe,
  • rendelkeznek szabad kapacitással, az új vevőkre nem mint probléma tekintenek (furcsa, de ilyenből is van jópár )
  • olyan lelkes induló vagy vállalkozást még csak tervező egyéneknek, akik szeretnék jobban tudni, mibe is vágják a fejszéjüket

Miért van szükség erre a mesés szálra?

Sajnos az már most látszik, hogy az írások között biztosan lesznek szárazabb, technikai megvalósítást bemutató témák, ezek a leglelkesebb és legcsillogóbb szemű olvasók figyelmét is próbára tehetik. Ennek az ellensúlyozására találtuk ki és illusztráltuk ezt a kis kalandot.

A másik oka, hogy nem szerettünk volna egy 100. íztelen szakmai blogot írni. (Megpróbáltuk de sem a kellő ihlet, sem a tűz nem volt meg hozzá.) Így akit zavar ez a fajta csomagolás az kérjük keressen magának másik forrást, biztosan talál kedvére valót. ☺

Miben segíthet neked a sorozat?

A bevezetésben már kitértem néhányra, de sokat segíthet ha tételesen és összesítve is látod az előnyöket, így könnyebben tudsz dönteni, hogy visszatérsz-e hozzánk a jövőben!

  1. Segíthet jobban átlátni és azonosítani a legfontosabb teendőket, amikkel foglalkoznod kell, ha belevágsz az üzleti ötlet megvalósításba.
  2. Rávilágít, mennyire szerteágazó és összetett az online világ, de mutatunk hozzá kapaszkodókat is.
  3. Rámutat viszont arra is, hogy a folyamatok egy része könnyebben megvalósítható, mint azt elsőre gondolnád! 😉
  4. Gyakorlati példákkal, kivitelezési útmutatókkal segít majd, hogy neked már gyorsabban menjen.
  5. Segít eldönteni, hogy valóban szeretnél-e ezzel foglalkozni, megvan-e a kellő elszántságod, időd és szorgalmad, hogy ezek segítségével sikerre vidd elképzelésed

Miért fogadd meg, amit írunk?

Egyrészt nincs semmi vesztenivalód a ráfordított időt leszámítva (az meg amúgy is elmenne Facebookon vagy a tv előtt). Az írások, útmutatók ingyenesek lesznek, nem lesz apróbetű, nem lesz csel, ígérjük. Ha elakadsz kérdezhetsz tőlünk, amire tudunk, válaszolunk.

Az elmúlt 3 évben átrágtuk magunkat több 1000 oldal szakmai íráson, szakmai csoporton, fizetős angol és magyar nyelvű képzéseken és egy csomó olyan problémán, ami a gyakorlati megvalósítás során vetődött fel. Biztosan van nálunk jobb szakember vagy nagyobb marketing mágus. A mi megközelítésünk viszont az, hogy a vevőszerzést egy egységes folyamatnak tekintjük és egészében járjuk körbe,tanuljuk és alkalmazzuk, nem csak 1-1 elemére koncentrálva.

Szeretjük amit csinálunk, napról-napra jobbak is vagyunk benne. Bár messze még a kitűzött cél, de hajlandóak vagyunk érte dolgozni és áldozatokat hozni.

Szóval azt javaslom ne higgy most még nekünk, nézz vissza időnként, olvasd el amit írunk és döntsd el te magad, hogy valóban hasznos-e.

Milyen témákat fog konkrétan érinteni a cikksorozat?

Jöjjenek a konkrétumok, amikre talán a legjobban vársz, azaz, hogy milyen témákat is fog érinteni a Vevőszerző Kalandok Sorozatunk:

  • Tárhellyel kapcsolatos teendők, weblaptelepítés
  • Weboldal készítése, bővítményhasználat
  • Google-höz kapcsolódó teendők (Webmaster, Analytics, My Business)
  • Közösségi média teendők (Facebook, Instagram, Youtube, Pinterest)
  • Stratégiatervezés
  • Offline arculati elemek (névjegykártya, brossúra stb.)
  • Kampánykezelés (Facebook, Adwords)
  • Tartalomgyártás

+ egyéb, ami még menet közben eszünkbe jut (biztosan lesz jópár ilyen is)

Ezek többségét Dorkával ketten fogjuk vinni, viszont tervben van vendégírók bevonása is 1-1 téma esetén.

Mit gondolsz, velünk tartasz a kalandra?

Ha te már sokkal előrébb tartasz, netán mindent tudsz a felsorolt témákban, vagy jelenleg távol áll tőled a vállalkozás gondolata, akkor is érdemes lesz visszanézned blogunkra, hiszen lesznek a sorozattól teljesen független írások és értekezések is, amik akár érdekelhetnek is téged.

Ha nem akarsz lemaradni, itt tudsz feliratkozni arra a levélre, amiben megjelenés után egyből kiküldjük az új részeket.

Zoltán

A Vevőszerző Műhely társalapítója, marketing és menedzsment diplomás közgazdász, online vállalkozó. A blogon olyan tapasztalatokat, tippeket vagy érdekesebb dolgokat osztok meg, melyek akár neked is hasznosak lehetnek, ha érdekel a marketing világa. Kérdés esetén keress bátran.

Hogy jobban pörögjön az üzlet!

Értesülj elsők között!

Ha nem szeretnél lemaradni szakmai útmutatóinkról, elemzéseinkről és ajánlatainkról, kattints a gombra:

Vevőszerző Műhely 2018….|….Minden jog fenntartva….|….Adatkezelési nyilatkozat….|….Impresszum

Hogy jobban pörögjön az üzlet!

Vevőszerző Műhely 2018
Minden jog fenntartva
Adatkezelési nyilatkozat
Impresszum

Szakmai írások, elemzések, ajánlatok elsőkézből!

Nincs spam, nincs kéretlen tartalom, csak olyat küldünk, amit mi is szívesen olvasnánk.
Ha mégsem tetszene, 1 kattintással leiratkozhatsz.

Üdv a Műhelyben! :)

Heti Akciók Kaposvár

Kérjük, írd be email címedet a regisztráció megkezdéséhez.

Köszönjük! Néhány percen belül megérkezik címedre a regisztráció befejezéséhez szükséges email.

Kérjük, írd be email címedet a regisztráció megkezdéséhez. Ezután levélben elküldjük a jelentkezési lapot. Ennek kitöltése kb. 15 percet vesz igénybe tőled.

Köszönjük! Néhány percen belül megérkezik címedre a regisztráció befejezéséhez szükséges email.

Kérjük, írd be email címedet és vállalkozásod nevéd, melyre korábban elkészítettük Heti Akciók Kaposvár adatlapodat. Erre hamarosan megküldjük belépési adataidat, amelyekkel a hirdetéseket tudod felvinni.

Köszönjük! Hamarosan megküldjük a belépést a fiókodhoz.

Share This

Tetszett az írás?

Oszd meg ismerőseiddel is! Köszönjük :)